FAQ
Найпоширеніші питання по налаштуванню FlyDoc

 

1. Як налаштувати підписи для документів ?

Комплект підписів налаштовується в Налаштування – Види електронних документів – Вибрати вид документа, і у вкладці Підписи додати підписанта або групу підписантів.

 

2. До яких сервісів повинен бути відкритий доступ для роботи з FlyDoc ?

http://uakey.com.ua/services/tsp:80 – TSP-сервер отримання мітки часу підпису АЦСК «Україна»;

http://uakey.com.ua/services/ocsp:80 – OCSP-сервер перевірки статусу сертифіката АЦСК «Україна»;

http://docflow.ezvit.com.ua/zvitpost3/sdoweb.asmx – сервер документообігу (СДО);

http://obmen.sfs.gov.ua/SWinEd_Doc/SwinEd.asmx – ервер ДФС для обміну відꞌємними розрахунками коригування (РК) до податкових накладних (ПН) між контрагентами;

http://217.76.198.151/WebSrvGate/gate.asmx – сервер ДФС, пряме зꞌєднання. Для подачі ПН та РК;

api.medoc.ua – сервіс для завантаження сертифікатів контрагентів.

 

3. Як запустити автоматичну обробку вихідних повідомлень?

Для запуску автоматичної обробки повідомлень необхідно запустити сеанс користувача, вибрати під яким користувачем будуть працювати регламентні завдання в BAS

Далі перезапустити сеанс і вибрати в меню FlyDoc – Налаштування – Моніторинг регламентних завдань – Додати нове завдання – Вибрати тип завдання, налаштувати його і включити.

 

4. Як відправити Акт ?

Для відправки акта необхідно створити обліковий документ, в табличній частині якого буде заповнена вкладка «Послуги». Після чого при підписанні сформується Акт за обліковим документом, який Ви зможете відправити контрагенту.

 

5. Чи обов’язково використовувати ssl-сертифікат для з’єднання?

Така дія є необов’язковою, Ви можете використовувати так само і свій сертифікат чи не використовувати його взагалі.

При використанні FlyDoc ssl-сертифікат в налаштуваннях вказувати обов’язково.

 

6. Як вибрати тільки один шаблон для Виду електронного документа?

Необхідно перейти в Налаштування – Види електронного документа – Вибрати вид документа і перейти у вкладку Вивантаження документів.

Для кожного шаблона може бути проставлена пріоритетність у використанні і чекер «Використання». Знявши чекер користувач може залишити тільки один активний шаблон при відправці документів.

 

7. Як створити новий електронний документ для одного і того ж документа 1С ?

Необхідно відкрити електронний документ – в рядку Електронний документ натиснути стрілку і вибрати Новий.

 

8. Створив документ 1С:Підприємство, його не видно на робочому столі підсистеми. В чому проблема ?

Для відображення документів на робочому столі необхідно перед їхнім створенням налаштувати відображення електронних документів і документів 1С у вкладці Види електронних документів. Зробити це можна вручну, додаванням нового набору установок, чи по кнопці «Завантажити стандартні налаштування».

 

9. Як відобразити на робочому столі раніше створені документи 1С ?

Необхідно зробити перепроведення документів. 

 

10. Я можу налаштувати для відправки документів свій шаблон ?

Так, це можливо. Для цього необхідно вручну додати налаштування в Настройках програми – Види електронних документів. Документу 1С поставити у відповідність шаблон. Правила вивантаження даних із документа 1С необхідно налаштувати у вкладці Вивантаження документів.

Схема вивантаження 0 – для вивантаження даних у шапку електронного документа.

Схема вивантаження 1 – перенос даних із документа 1С в табличну частину електронного документа.

 

11. Для чого треба створювати організацію в довіднику 1С ?

Необхідно створювати організацію і в довіднику 1С – для створення і роботи з обліковими документами, і в довіднику організацій ЕДО – для електронного документообігу

 

12. Як почати використовувати власний шаблон ?

Для початку шаблон необхідно опублікувати на сервері, після чого перезапустити службу сервісу або файл edi.exe. Потім необхідно створити правило по завантаженню документів в 1С: Налаштування – Види електронних документів – Вибрати вид документа, перейти на вкладку Вивантаження документів і Створити новий запис.

Для налаштування відображення Вам необхідно вибрати відповідний шаблон зі списку на сервері і налаштувати правила вивантаження і завантаження документів для подальшої роботи з обліковими документами, які відповідають даному шаблону. 

 

13. Оновили конфігурацію. Проблема з повторним входом в 1С. Що робити?

При оновленні FlyDoc необхідно чітко дотримуватись інструкції. Основною проблемою є об’єднання Властивостей поточної конфігурації користувача і конфігурації з файлу. Тому завжди потрібно знімати чекер «Властивості» при оновленні.

У разі виникнення помилок при повторному вході необхідно відновити РК інформаційної бази і оновити підсистему згідно інструкції. 

 

14. Через FlyDoc можна опублікувати шаблон ?

Ні, механізм публікації шаблонів у програмі відсутній.

 

15. Чому не проходить з’єднання у вікні «Налаштування доступу до EDI-провайдера FlyDoc».

Перевірити яке ім’я і порт задані у файлі EdiCfg.exe. Якщо дані відрізняються – на екрані буде виведено помилку. Можна використовувати як ім’я, так і IP-адресу.

 

16. У FlyDoc від контрагента отримали рахунок з чаркодом XXXXX, але хотіли б такі документи отримувати в програмі M.E.Doc. Є можливість виконати таке налаштування?

Перевірити яке ім’я і порт задані у файлі EdiCfg.exe. Якщо дані відрізняються – на екрані буде виведено помилку. Можна використовувати як ім’я, так і IP-адресу.

 

17. Некоректно відображається документ в pdf-форматі. Яку програму рекомендуєте використовувати для читання документів у форматі .pdf?

Рекомендуємо для читання .pdf-файлів використовувати ПЗ Adobe Acrobat Reader. Так само підтримується Foxit, PDFViewer.

 

18. Служба встановлена на сервері, а користувач виконує вхід в 1С зі свого ПК. При спробі перевірити з’єднання у бухгалтера виникає помилка.

Необхідно перевірити правильність зазначеного імені (IP-адреси) сервера, де встановлена служба. Таке ж ім’я (IP-адреса) має бути прописане і у файлі EdiCfg.exe (edi.exe.config).

 

19. Створив некоректний документ. Як його можна видалити з робочого столу FlyDoc?

Видалення виконується засобами 1С. Необхідно помітити документ на видалення, після чого з меню вибрати Операції – Видалення позначених об’єктів.

 

20. Були внесені зміни в файл EdiCfg.exe. При зберіганні з’являється помилка:
Не вистачає прав користувача.

Можна порекомендувати виконати запуск від імені адміністратора, зберігання буде виконано успішно.